Jumaat, 18 Mei 2012

baRang baBy :)

assalamualaikum...

hye hari nie nak cite pasai barang baby yang nak kene beli..... nak sambut orang baru nie serba-serbi nak kene baru..... bankkurap mak nak!  uhhh sabor je la...~,~

sebenarnye aku blom beli lagi barang2 yang sepatutnye nak kene beli nie....tunggu punya tunggu akhirnya masa untuk shoping bakal tibe...uhhh cannot wait~ walaupon sebenarnye aku rase agak awal lagi, emmm 26 minggu sesuai x ek nak shoping? sesuai kot. coz maa aku dah bising bile nak beli barang2 baby sume? die takot anak die nie terberanak awal....uhhh scary bile pk pasai nie..hmm
maa aku pon dah sibuk2 nak cari air selusuh la, ape laa, kemas bilik laa.... n sebagai nye.... tapi aku.....emm
(abaikan) hahaha....

nie tadi aku baru list kan barang2 baby yang nak kene aku rembat dipasaraya yang berdekatan~

panjang kan....ini baru sikit taw, blom lagi barang mak die.... nie pon aku xmasuk kan stroller @ kete sorong die, buaian die, car seat die dan yang seangkatan dengannnya....kopak mak nak oi~
aku rase aku kawen hari tu pon list die xpanjang cam ginni.....maybe time kawen arie tu banyak yang sponser kot... kali nie adik kakak xder ke yang nak sponser? hehehe....
xpe la demi insan tersayang, ibu muda yang comel n cute ini sanggup berkorban...huhuhu in tounch~ uhh

nie antara yang terpaksa aku pendam kan lam mimpi dulu...maybe lepas baby kuar baru leh beli kot....






k la, t la aku update balik....nak jemput laki aku dari hospital la....dah banyak kali call tuh... setelah 3 hari die  masuk spital akhirnya balik jugak orang tue ittuew...hehehe miss him ♥


Tiada ulasan: