Isnin, 19 November 2012

untuk beberapa bulan sekaligus...

Assalamualaikum...

puh foohh fuhhh......berabuk giler blog aku nie.....

nak pendek kan cerita.. aku dah pon selamat melahirkan seorang puteri..... skunk dah 2 bulan dah umur die...cepat je rasenye mase berlalu..... nie aku nak update gambar2 die dari die umur sehari sampai la semalam aku amik gambar die... penuh henpon aku ngan muke2 die..keh keh keh~

nie gambar hari raya...sebelum meletup....

umah opah laki aku.... ngeh3~~

Tanggal 02 SEPTEMBER 2012 jam 12.20p.m bertempat di Hospital Sungai Buloh, Selangor dan bersaksikan 2 orang doktor dan suami tercinta maka keluar lah ---->

SHAH'NUR EIZARA AMNI BINTI SHAHRUL ASUAD
BERSAMA PAKNGAH DIE YG DATANG MELAWAT....
(4 jam selepas dilahirkan nie... panas2 dari oven) kikiki

selepas beberapa hari.... tido je keje nye....

on da way nak p botakkan kepala die......
(selepas beberapa hari majlis cukur jambul dibuat...)

selepas dibotakkan....
(menangis sebab ayah die balik kampung tinggal kan die ngan ibu... atas sebab2 kecemasan)

kene sumbat anggur ngan tok ma die...hehe

jalan2 makan mcD wit cik aen n che fiza :)
(time nie umur die daa sebulan lebey)

bergambar ngan spupu die....kakak arissa yang notty ^_~


bergambar ngan aunty die yang tua sebulan  dari zara...nama die kaseh >,<

ngan nenek die
(ibu mertuaku)


my super gurl (n_n)

antara gambar yang terkini...hehe...



tu je la buat mase nie...


Tiada ulasan: