Khamis, 26 April 2012

~naFsu~

assalamualaikum.....n hye alls..!

terKejut x mak2 n makcik2 seKalian dengan taJuk diatas? hehehehe
ntah nape n tetibe iolls want to talk about naFsu....emmmmmm korang jgn ah pk something yang yellow hoKeyyy.. please uhh... acctually nie pasal nafsu berbelanja....lately nie aku rase aku teramatla boros... hmmm xtaw nape.... sebenarnye aku nie jenis yang berdisiplin bab2 bayar hutang nie, macam loan kete la kan (puji diri jup {n_n}) asal dapatgaji, pagi aku kuarkan petang aku mesti tros bayar...ibarat cenggituew r..tapi skunk nie uhhh ayat NANTI LA, KEJAP LA N SEGALA BAGAI MAK NENEK YG SEANGKATAN START COME IN...please... (=.=') tapi aku still bayar jugak walaupon............. emmm ~,<
hehe tapi bulan nie alhamdulillah iolls cepat p bayar b4 perangai TerPaKai ittuew berUlang >,<'

perasaan nak shoping tu lagi la membuak2.....terutama bile tengok baju2 baby yang toMey2...huhuhuhu.... adakah ia normal for future mummy like iolls??? hope NORMAL~ huhu
seMalam baru p shoping lagi ngan my Sist.....hehehehe tapi secara terkawal la.....

korang beli barang2 baby mase usia bape bUlan ek?? orang tua2 kate jgn beli awal2 kan.... tapi agk2 kalu dah 5 bulan lebey buleh beli x? hehehehe (sebenarnye dah beli pon sikit..tetttttttt)
mase awal mengandung arie tu pon baby lam peyut nie dah dapat adiah from my aunty...hehehe thanks kak cHek ♥♥♥...
nenek die pon dah beli kan tilam siap ade kelambu lagi from bandung... tapi iolls still nak beli 1 lagi tilam kekabu untuk bby...
comel kan....nampak selesa aje.....hmmm nie kene tahan dulu nie....banyak lagi kelengkapan lain~ uhhh boleh kah aku tahan nie?????? aduyai~

ade lagi gambar lain yang nak upload...tapi nnt la kalu rajin...hehehe
sampai sini je la......de keje ...choww @,@

Tiada ulasan: