Sabtu, 10 Disember 2011

♥pertamakali♥

memandangkan banyak lagi masa sementara tunggu nak balik nie, emm aku nak cite la sikit cam mane aku jumpe ngan laki aku (Shahrul Asuad) hehe kalu korang rase meluat sila abaikan cerita nie n bace cite lain ek....hehe



aku jumpe die mase aku keje kilang dulu....time tu aku xkesah sangat pasal die nie....n die pon same...wat x layan jew...hahaha cume dekat last2  time aku nak benti tu jew la die mintak nom phone...tapi aku xbg pon (blagak) hahaha....

k la dipendek kan cite die dapat number phone aku dari kawan lame aku yang kat kilang tu jugak... n aku layan la jugak sebb time tu single n boring(padahal saje nak poye2..) kiki... time  couple ngan die mmg banyak dugaan tapi x la sehebat dugaan time bertunang(t aku cite..)


tu je la kot nak cite...kalu agak2 ade yg aku nak tambah t aku edit balik hokey....just nak share beberapa keping foto saat2 bunga-bunga dulu...

time nie dah hampir nak putus dah nie...hehehe jodoh panjang lagi rupenye =D
jalan2 ngan daneal... ade yang tnye.."anak u ke nie?" adeh malu 


nie time celebrate bufday i....hehehe adiah nye yang dekat jari tu....(menunjuk) haha


saat2 bahagia..weeeeeeeeeeee........♥♥♥



nie dekat ICT shah alam (besarkan mata anda ye..) hehe


setakat nie jew lah ye.... boleh la muntah skrg...haha 


Tiada ulasan: