Isnin, 19 Disember 2011

guBaHan haNtaRan maSe kaWen

untuk menghilangkan ase mengantuk yang gile2 sangat nie.. aku nak menghapdet le sikit blog aku nie.... 
aku Xtaw nak cite ape dah nie....so aku cite la gubahan hantaran mase aku kawen ri tuu...  tengok la ye...


ce nie citenye.....

kebanyakkan gubahan nie kakak aku yang buat... aku just beli barang n campak kat umah die jew....hehehe.. 
aku bagi pihak lelaki 9 dulang n die bagi aku 9 dulang jugak... nak bagi adil la kate kan... sebab mase bertunang arie tu aku bagi 9 dulang n die bagi 7 dulang...ase sikit la plak(ngade2 nak banyak) hahaha.... so kasi same adil...senang~      


nie aku upload la sikit gambar2 gubahan dan penggubah nye...


Pn. Laila@akak aku  yang sponser 

~kemeja~
~kek~
~sejadah~

kebanyakkan yang kat ats nie hasil kerja tangan laila dengan bantuan arissa juga.. 

kasut nie hambe yang menggubahnye sendiri.. 


nie akak aku gak yang gubah... tapi barang tu beli sendiri ye
 buah nie kakak aku yang sponser....n die jugak yang menggubahnye...

 nie budak nakal yang suke kacau mama die....hehehehe ♥ u arissa ayuni

 lihat lah aksi arissa ketika amik gambar....tetibe lak nyorok kan muke die...huhu

nie la die tukang gubah nye... Lailatul Zuraida.. my sist...

lupe la nak cakap... nie hantaran pihak aku bg die jew... yang die bagi aku...emmm gambarnye lam cd..t la senang2 t aku edit...hokey



sekian... itu saje dari saye yang tengah mengantuk ini...wahhhhh dapat balik tido best nie... (jeles ngan shahrul yg mc hari nie! huhh!)

Tiada ulasan: