Khamis, 29 Disember 2011

i'm pregnant :D

morning u olls............
mula2 nak ucap ~alhamdulillah syukur sangat..

sebenarnye aku xjangka nak pregnant seawal ini.....sebab pengantin baru kot....baru sebulan lebih....but i'm happy..hehehe

cite nye cam nie... aku pelik nape la xperiod lagi kan...biase cukup jew waktu n tarikh yang ditetapkan mesti aku kibarkan bendera merah...tapi bulan nie dah lewat 3 hari... so aku pon jadi xsenang duduk la... time rehat tengah hari aku kuar g farmasi...time tu hujan renyai2 n aku naik moto lak tu merempit g farmasi.... fuhhHhhh selamat sampai n aku beli la pregnantcy tets tu...bukan 1 tapi 2 skali aku beli (gila jup!!)
pastu balik opis aku test la tanpa menyempat nak balik test kat umah...hehe n the result is NEGATIF... makna nya aku x pregnant pon .. so masam la muka aku smpai balik umah tu....laki aku balik pon aku buat bodo jew....jahat kan? haha.... tapi aku xpuas hati lagi esok nye aku g klinik jumpe doktor n tanye die nape aku lambat datang period n die test lagi ist still NEGATIVE nurul adila....
keciwa kot time tu....tapi doktor tu suh tunggu sampai 30hb n datang jumpe die lagi.....kate nye die takot aku mengandung luar rahim....buat takot aku je orang tue tu....

4 hari kemudian...

aku mula sakit perut n rase loya2 tapi xmuntah sebab aku tahan2 xnak bg muntah... so aku xnyempat la tunggu 30hb tu... aku g klinik lagi tapi klinik lain la lak....doktor nye muda n hensem. (gatai)....hehehe aku terang kan la pada die yang aku sakit perut tapi harap muke je hensem upe nye bongok la jugak doktor nye....6 kali die tanye aku sakit perut yang macam mane...aku cakap la sakit perut la kan...huhhh tension last2 die buat pregnantcy test skali lagi... n the result is POSITIF... tahniah puan~
suka ...
kuar dari bilik doktor tu..aku pon sengih2 la cam selipar koyak....haha laki aku tanye hahh nape lak nie?
aku cakap la "doktor tu hensem...sebab tu la ayang sengih...xleh kew?" tapi die xcaye die pon tanye... "ala ayang ngandung ek?" ....aku xjawab pon...sengih aje...huhu
balik dari klinik tu trus die g jumpe maa n abah aku g bg taw yang aku pregnant...perghhhhhhhhh MALU nye xterkate ase nak sorok muka lam poket...x menyempat die nak bagi taw... aku rase hari nie kat kilang mesti die g bg taw kawan2 die pulak la tuh..hmmm habis la~~
so sekarang dah sebulan la aku mengandung 


anak ibu jangan noty2 ye sayang ♥♥♥♥♥

lupe nak cakap t kite bersanding ber3 la ye 7 Jan 2012 nie (majlis hantr menantu..) haha

Tiada ulasan: